|
کد خبر: ۲۰۴۰۹۱

فیلم| تمسخر مسیح علینژاد توسط اپوزیسیون خارج از کشور

فیلم| تمسخر مسیح علینژاد توسط اپوزیسیون خارج از کشور

به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ فیلم منتشر شده از تمسخر مسیح علینژاد توسط اپوزیسیون خارج از کشور بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که با واکنش های متفاوت کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، محمد منظرپور سردبیر سابق بی بی سی فارسی وطن فروشی مسیح علینژاد و درخواست او برای حمله نظامی به ایران را به سخره می گیرد.

فیلم تمسخر مسیح علینژاد توسط اپوزیسیون خارج از کشور که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.

فیلم واکنش اپوزیسیون خارج نشین به وطن فروشی مسیح علینژاد

برچسب ها: اینستاگرام
ارسال نظر
Captcha
نظرات شما
مسعود
-
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
حالم از این مسی دزده به هم می خوره..اه اه اه
پاسخ
مسعود
-
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
مسی دزده و اسی گوساله ضد ایران و ایرانی و خیانتکار هستند.
پاسخ
حسن
-
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
انسان با دیدن قیافه و حرکات و گفتار این مسی علی نژاد از هر چی برنامه براندازی است پشیمان می شود.. اگر قرار باشد این دلقک در آینده سیاسی مملکتمان نقشی ایفا کند، همین وضعیت موجود را ترجیح می دهیم.
پاسخ
لیلا
-
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
خانم مسی نمونه بارز یک وطن فروش است.
پاسخ
ناشناس
-
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
مصی علینژاد=پرستوی نظام در نقس دشمن نظام اتفاقا نقشش را خوب بازی می‌کند خیلی باور پذیر است
پاسخ
جلیل
-
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
دستمال کلینکس توالت ، از نوع مصرف شده هستند این موجود .
پاسخ
علیرضا
-
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
لعنت بر امثال شما بدبخت های غرب زده وطن فروش بیسواد منافق ک عقده لخت شدن دارید
پاسخ
سارا
-
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
امروز مدارس ما دانشگاه های ما اداره های دولتی ما آموزش پرورش ما
پر هست از مسیح علینژاد ها
معلوم نیست این مراکز گزینش استخدامی چه غلطی میکنند
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
مسیح در دانشگاه آکسفورد بروکس درس خونده شما چی؟
اصلا اینها کی هستند؟
پس پیشنهاد این حضرات عالی چی هست؟
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
کمپین چهارشنبه های سفید آزادی های یواشکی و...
مسیح انگار خیلی ارزشی ها رو سوزونده
پاسخ
م.ص
-
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
آخه خدایی این سیم ظرفشویی چی داره بجز حالت تهوع
خاک بر سر طرفداران این سلیته
خود اپوزیسیون هم قبولش نداره
فکر کنم فقط ممد خاتمی این و به عنوان دلغک قبول کنه
????
پاسخ
شاهرخ تویسرکانی
-
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
سلام
واقعا مردم ایران را این خانم چی فرض کرده اینها یه برنامه و یه نقشه برای خانواده خودشون و وقتی دور یه میز نمیتونند بکشن و نمیتونند همدیگر را تحمل کنند چطور این ابلهان وطن فروش میخوان برای یکشور ۱۰۰ میلیون نفری برنامه بدن و اداره کنند.تمام اینها عشق دلار و رئال سعودی و آمریکا هستند که برای بدست آوردنش وطن که چیزی نیست ناموسشان را هم می‌فروشند تقدیم بن سلمان و بایدند نتانیاهو میکنند
پاسخ
محمدعلی
-
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
گل گفتی ????
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
چرا ازادی یواشکی از دولتی سر بعضیا همچین ازاد شدین که اروپایی وامریکاییا به گرد پاتون نمیرسن .انواعروابطی که شماها اختراع کردین اون بنده خداها هنوز به خوابم نمیبینن .ماشالا خیلی پیشرفت کددین در فسق وفجور
پاسخ
ناشناس
-
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
شنیدی که صداشو نازک کرده برای اون اقا اواز خونده .بعضیا بدای پول دراوردن خیلی راحت همه جیزشون چوب حراج میزنن
این یهودا اسم خودشو مسیح گذاشته که کی رو گول بزنه مردمو؟؟؟
پاسخ
سالار
-
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
م ص دلقک نه دلغک نکنه تو هم مثل رئیسی بیسواد شیش کلاس بیشتر نخوندی خوش به حال نظام اسلامی با این طرفدارانش به خدا مسئولان حاضرند همه شما را بدن یدونه مثل مسیح سیم ظرفشویی بگیرند شما جز تحقیر نظام چیز دیگری ندارید
پاسخ
محمد گلی هوجقان
-
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
بسم الله القاصم الجبارین. زیاد سخت نگیرید ،،، از عمر مسیح پولی نژاد چیزی نمونده! مثله روح الله زم???
پاسخ
ناشناس
-
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
خیلی دلم میخواهدبزودی زود این میمون زشت بد ترکیب درایران محاکمه بشوداین واقعا اندازه ی لاشخوریاکفتارفهمو شعور ندارد یک تکه استخوانی بندازین جلوی این سگ وطن فروش شایدیکمدتی واق واق نکندمطمنم حیوانات هم ازوجود اینچنین اشغالی در دنیا خجالت میکشندشرم برهر کسی که وطنشومیفروشد
پاسخ
علی
-
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
خار چشم ولایت معاش عرعرزشی ساندیس خور
مسیح علی نژاد لشگر تک نفره ?
پاسخ
ناشناس
-
۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
همین کثافت آشغال گفته زیرساختهای اتمی ایران رو بزنه اسراییل آن مغز پوسیدش نگفته تشعشعات اتمی مردم و نابود می‌کنه . ادعای مردم سالاری هم داره این بیریخت.
پاسخ
محمد
-
۰۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
واقعالجاجت بد دردی است شیطان هم سر لجاجت به سجده بر آدم از درگاه الخی رانده شد... عده ای هم سر لجاجت با حکومت حالا به هر دلیلی باشد.. رفته و طرفدار این زنیکه عجوزه و بدبخت شده اند کسی که به بی حیایی خود در طول زندگی افتخار میکند
پاسخ
محمد
-
۰۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
واقعا لجاجت بد دردی است شیطان هم سر لجاجت به سجده بر آدم از درگاه الهی رانده شد... عده ای هم سر لجاجت با حکومت حالا به هر دلیلی باشد. .. رفته و طرفدار این زنیکه عجوزه و بدبخت شده اند کسی که به بی حیایی خود در طول زندگی افتخار میکند
پاسخ
محمدعلی
-
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
چون هیچ احمقی نمیاد مرغ تخم طلاشو سر ببره.
حکومت ایران از حمایت آمریکا و انگلیس و اروپا و روسیه و چین برخورداری کامل داره چراکه مسهلی برای غارت و چپاول سرمایه های مادی و انسانی ایران براشون فراهم کرده که هیچگاه برای سرنگونی این رژیم حرکت اشتباهی نکنند. اگر ذره ای به منافع آمریکا و اروپا و سایر معاندین لطمه ای وارد میشد بلافاصله کله پا میکردند این رژیمو.
پاسخ
حسین
-
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
سلام بر بانوی مسیج..صب کنین من بچه شمالم ممکنه بانو نفهمه فارسی رو چون زبان مازنی رو بلده..بانو بلا ته اون دماغه ره بخره که ته ابروی هرچی مازنی ره بوردی..بور بور خجالت باکش و توبه هاکن..خاک بوره ته سر..بدی چتی رسوا بئی..بدی یا نا..مردشور ته ریخته بنده...بوین تره چه روزی کاشنه..منتظر باش.وطن فروشه احمق
پاسخ
حسین
-
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
جوکت خند دار بود.مرسی
پاسخ
کاوه
-
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
این هرزه وطن فروش اون ور آب از بس پا داده دیگه یادش نیست که اینجا به چه کسانی داده
پاسخ
ناشناس
-
۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
مصیح که تکلیفش مشخصه ولی خیلی جالبه که عده ای مثل این مصاحبه کننده هاحب وطن دارن، فکرمیکنم داره اتفاقهای جالبی میافته،داره عشق به وطن به ضدیت به حکومت غلبه میکنه
پاسخ
گلی
-
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
اگه یه ذره به فکر کردم باشه ‌اون فقط به فکر جیب خودشه
پاسخ
نظرسنجی
تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی 2026 صعود می کند؟